نمایشگاه های فاطمی در مدارس البرز برپا شد

هدايت به بالاي

اخبار لحظه ای ایران و جهان

ارتباط از طریق یاهو مسنجر

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

کسب درآمد با جستجو در گوگل

نمایشگاه های فاطمی در مدارس البرز برپا شد
بازديد : 131

نمایشگاه های فاطمی در مدارس کرج

فرشته فهمیده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این نمایشگاه های فرهنگی - مذهبی پیرامون ابعاد زندگی این بانوی بزرگواراسلام درالبرز دایرشد.
وی ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، آشنایی دانش آموزان با زندگینامه حضرت زهرا (س) و الگو برداری دانش آموزان به ویژه  در بخش حجاب و عفاف را از دیگر اهداف این اقدام فرهنگی عنوان کرد.
 دراین نمایشگاه ها تصاویری از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای گمنام، پیامها و شعارهایی در ضرورت زنده نگاه داشتن نام و یاد آنان دربخش دفاع مقدس به نمایش درآمد.
فهمیده با بیان اینکه ۱۵ برنامه شاخص ویژه ایام فاطمیه درمدارس و کانون های فرهنگی تربیتی این استان اجرایی شده است، افزود: آموزش و پرورش استان البرز با برگزاری ویژه برنامه های معنوی درگرامیداشت این ایام درمدارس و کانون های فرهنگی تربیتی می کوشد با ترویج سبک زندگی فاطمی واقامه عزای فاطمی این ایام را گرامی بدارد.
 برنامه‌های ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با رویکرد کسب معرفت نسبت به جوانب شخصیت بی‌نظیر آن حضرت برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در دستور کاری قرار گرفت.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزعنوان کرد: الگویی همچون حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) درهیچ برهه ای از تاریخ اسلام دیده نشده که باید دختران را در مدارس به پیروی ازاین بانوی پرچم دارولایت درعصرحاضردر قالب برنامه های فرهنگی تربیتی آشنا کنیم.
فهمیده با اشاره به اینکه برنامه های ایام فاطمیه با توجه به شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی در مدارس نسبت به سال های گذشته متفاوت تر است، اضافه کرد: ستاد ایام فاطمیه به منظور سازماندهی و نظارت کیفی برنامه ها در آموزش و پرورش استان البرز تشکیل شده است.
وی اجرای مراسم مذهبی و قرائت فرازهایی از زیارت فاطمه زهرا (س) در مراسم صبحگاهی یا مراسم هماهنگ مدارس، دعوت از سخنرانان مجرب و تبیین زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و معرفی سبک زندگی فاطمی به عنوان محور سخنرانی، برپایی مراسم انس با قرآن ، برگزاری همایش فاطمه‌شناسی ویژه فرهنگیان و ارائه موضوع انشا به دانش‌آموزان با موضوع سبک زندگی فاطمی را از دیگر برنامه های مدارس این استان در ایام فاطمیه برشمرد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

 

 

منبع: سایت خبری خبرینو







کسب درآمد با جستجو در گوگل






برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ليست صفحات

تعداد صفحات : <-BlogPageCount->
<-BlogPage->







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: شرکت ایده وب پرشیا و ترجمه شده توسط : شرکت ایده وب پرشیا